Träääääning

Igår var det åskoväder och idag vaknar man till regn.. det är nog dags att inse att sommarens sköna soldagar är förbi och det är bara att välkomna hösten!
Samtidigt som jag saknar sommarens värme, sol och lata dagar på stranden så är det nästan så att jag smyglängtar lite till hösten som innebär tjocka koftor, halsdukar, tända ljus och myskvällar med te och film.. dock så kommer jag väl ångra denna kommentar längre fram i höst när jag är sur över att hösten/vintern aldrig tar slut.. men, men det tar vi när det kommer ;)
Idag är det dags för en heldag med EVS-laget.. vi har "morgonträning" klockan 9-12 och sen i eftermiddag blir det promenad till stranden, laga middag och kolla på film.. känns som en mysig dag med laget :) Det där med att folk kallar vår träning för morgonträning är ju bara ett stort skämt egentligen! Efter att ha varit med om våra galna träningstider i landslaget så är ju det här nästan en eftermiddagsträning, lr iaf en lunchträning, haha.. var dock skönt att inte behöva kliva upp 04.20 för att stretcha, men klockan ringde iaf 06.30 så tidigt va jag iaf uppe :P
Avslutar med en bild från en skön sommardag och på filurer som jag saknar på tok för mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback