Soooool!

Solen sken redan när vi klev upp och jag känner att detta kommer bli en bra dag med ingen luft i hallen och galet varmt där inne, men i övrigt kommer den bli kalas :P 
Idag är det nämligen dags för poolparty hos Elin, som jag längtar efter att få bada lite! Saknar fina västkusten med tillhörande kvällsdopp, hoppas på fint väder i augusti så jag kan få cykla ner till stranden och bada då!!! 
Annars är det ganska mycket jag saknar så där allmänt men mest av tiden så trivs jag oerhört bra med att vara hör på lägret, är inga sura miner och vårt gäng är riktigt roligt vilket underlättar så otroligt mycket när man skall tillbringa 4 veckor tillsammans :)
Nu bär det snart av mot träningen ochdet är dags för dagens stora hatobjekt.....UPPVÄRMNING! Hata hata hata är ordet för det gär ju ont överallt när man börjar värma upp på morgonen, men vi ska nog ta oss igenom det idag också, det brukar vi ju göra ;);)
Jag känner mig så trygg hos dig





Underbara laget från Universiaden 2009 i Belgrad!



Kommentarer
Karin säger:

Ängelholm saknar dig också ska du veta, jag vill också på poolparty!

2011-08-02 | 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback