Lördag

Lördag i Ängelholm, och det är dessa dagar som man vanligtvis hinner ikapp med allt som legat på vänt under veckan och så blev iaf morgonen av den här lördagen också.. Fick min landslagsväska av Tina igår så nu har jag precis packat upp 4 veckor av mitt liv och det mesta hamnade så klart i tvättkorgen men det var roligt att plocka upp alla mina shoppingfynd och minnessaker som fick åka med från Kina. Jag kan fortfarande inte riktigt greppa att vi varit i Universiaden och i Kina. När man är där och lever i den bubblan är det en vardag som det känns jättenaturligt att ha volontärer med sig överallt, att gå igenom säkerhetskontroller stup i kvarten och att det sitter 1000 galna kineser och hejjar på vår match mot Norge.. men när man kommer hem och ska försöka återberätta allting så inser man att det var en otrolig upplevelse vi var med om där borta, riktigt coolt helt enkelt!!!!
Idag kommer mina underbara föräldrar hit och vi ska hinna med både en sväng på stan och en tur ut till Hamnkrogen för lite god lunch :) Hoppas även de har med sig mina två saknade vovvar, vill gosa lite med dom idag känner jag!!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. hoppas på att hinna förbi lagets kvällsträning och säga hej + hinna in en sväng i gymmet.. tror min kropp behöver köra lite cardio och trycka lite i gymet,.. ja så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback