Invigning!

Igar var jag med om det coolaste jag upplevt, INVIGNINGEN! Det sags att staden Shenzhen vill ansoka om OS om nagra var och ser detta som ett genrep och ett satt att visa upp sig for varlden. Sa darfor ar det i princip som om det skulle varit OS vilket innebar en enorm invigning med inmarsch, fargsprackande upptradanden och elden tandes bla av Kinas stora friidrottsstjarna pa 110m hack. Ett samlat ord ar att der var: Maktigt! Dock kommer jag aldrig att kunna beskriva sa Beata har lovat att gastblogga imorgon fran var traning (kinesisk tid runt 12.30, alltsa 06.30 hemma och lagga upp sina coola bilder och sen kan man forhoppningsvis se lite pa youtube.. dock ar det avstamgt har sa kan inte lanka med sok pa "Open ceremony 26th Universiade, Shenzhen" sa kanske ni kan hitta nagot :) Ni kan val hora av er om ni gor sa kan man iaf kanna lugnet av att man far se lite nar man kommer hem!

Hoppas verkligen att internet pa rummen snart borjar fungera for jag vill bjuda er pa massa bilder, men var talmodiga, det kommer! Antingen nar vi ar har eller nar jag kommer hem :)

Ikvall ar det snacks, mote kring Japanmatchen (imorgon borjar antligen turneringen!!!), en svang till gymet och sa middag pa det! Blir en tidig kvall da det bara blev 5 timmars somn i natt pga invigningen + tidig traning idag... det ar tufft att vara idrottare ska ni veta ;)


Kommentarer
lilja säger:

Hela invigningen finns på http://www.sz2011.org/Universiade/videospc/videos/25813.shtml men tyvärr verkar inte bandbredden till Sverige vara tillräckligt bra så uppspelningen stannar upp och buffrar stup i kvarten (dvs var femte sekund). Kan ju hoppas att någon lägger upp den youtube istället.

2011-08-13 | 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback