Inlägg skrivet i ett mycket uttråkat stadie på väg hem från Kina!!

Det här inlägget kommer att publiceras först i efterhand då (vad jag vet) ingenlyckats komma på hur man ska ha internetuppkoppling på flyget! Jag sitter som sagt på föyget mellan Hong Kong-Helsingfors. En flygning som hitttills tagit 8 timmar ochska ta ytterliggare 2½ timme.. tycker att vi flyger en grym omväg men nu har vi iaf kommit över på rät sida om Uralbergen vilket känns bra, nästan hemma nu ;)
Tyckt att bloggen skulle få en andra chans nu till hösten då jag tyckte det var riktigt roligt när den fick agera landslagsblogg där ett tag! Dock är jag nöjd med att vi nu har vår egna blogg också damlandslagvolleyboll.blogg.se :) Vi får se hur mycket tid bloggen kommer att få när vardagen kickar igång, time will tell helt enkelt!
Man kanske borde sammanfatta Universiaden men jag tror nästan att det är omöjligt att försöka beskriva det. Är helt enkelt något som måste upplevas! Jag är så oerhört glad, tacksam, stolt över att få representera Sverige på 2 Universiader, det är få förunnat! Att få möta toppnationer som Kina och Japan är verkligen lärorikt och oerhört häftigt! Jag håller tummarna för att vi ska lyckas komma med till nästa Universiad i Ryssland, Kazan (som för tillfället är sydväst under oss om man ska lita på flygkartan, haha) som går 2013.. håll tummarna!
Börjar bli galet uttråkad här på flyget nu så jag avslutar med ett gäng ord som får beskriva min Universiad i Shenzhen, Kina sommaren 2011:
Bussresor - D3 - 13000 volontärer - Chinanet - våfflor - vila när man vila kan - glädje - 361 - invigning - lagkapten - pins - lagmöten - tvättservice - shopping - tunnelbana - starbucks - pruta - musik - space buster - skype - besvikelse - sverigekläder - # 5 - intervju i kinesisk tv - nagellack - skratt - korsord - sova i överslafen - AC - duscha på balkongen - melon - tröjbyten - tider - SAIF - kinesisk organisation - synkade svettorkare - basket - vinst mot Norge - ilska -
Det här inlägget kommer att publiceras först i efterhand då (vad jag vet) ingenlyckats komma på hur man ska ha internetuppkoppling på flyget! Jag sitter som sagt på föyget mellan Hong Kong-Helsingfors. En flygning som hitttills tagit 8 timmar ochska ta ytterliggare 2½ timme.. tycker att vi flyger en grym omväg men nu har vi iaf kommit över på rät sida om Uralbergen vilket känns bra, nästan hemma nu ;)
Tyckt att bloggen skulle få en andra chans nu till hösten då jag tyckte det var riktigt roligt när den fick agera landslagsblogg där ett tag! Dock är jag nöjd med att vi nu har vår egna blogg också damlandslagvolleyboll.blogg.se :) Vi får se hur mycket tid bloggen kommer att få när vardagen kickar igång, time will tell helt enkelt!
Man kanske borde sammanfatta Universiaden men jag tror nästan att det är omöjligt att försöka beskriva det. Är helt enkelt något som måste upplevas! Jag är så oerhört glad, tacksam, stolt över att få representera Sverige på 2 Universiader, det är få förunnat! Att få möta toppnationer som Kina och Japan är verkligen lärorikt och oerhört häftigt! Jag håller tummarna för att vi ska lyckas komma med till nästa Universiad i Ryssland, Kazan (som för tillfället är sydväst under oss om man ska lita på flygkartan, haha) som går 2013.. håll tummarna!
Börjar bli galet uttråkad här på flyget nu så jag avslutar med ett gäng ord som får beskriva min Universiad i Shenzhen, Kina sommaren 2011:
Bussresor - D3 - 13000 volontärer - Chinanet - våfflor - vila när man vila kan - glädje - 361 - invigning - lagkapten - pins - lagmöten - tvättservice - shopping - tunnelbana - starbucks - pruta - musik - space buster - skype - besvikelse - sverigekläder - # 5 - intervju i kinesisk tv - nagellack - skratt - korsord - sova i överslafen - AC - duscha på balkongen - melon - tröjbyten - tider - SAIF - kinesisk organisation - synkade svettorkare - basket - vinst mot Norge - ilska -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback