6 träningspass kvar!

Idag var sista dagen med sovmorgon, imorgon ställer i klockan en halvtimme tidigare, alltså 04.20 - hemska tanke! Vet inte hur hjärntvättad man blivit när man kallar att ställa klockan på 04.50 för sovmorgon, men men, så är det när man är på läger, man bara köper allt som tränarna bestämmer, hehe.. 

Gårdagen bjöd på massa blandade känslor med bra och dåliga träningar + trötthet de luxe + lycka över att J var här och förgyllde min eftermiddag + bitterfitta m.m... Hoppas på en mer stabil dag idag, iaf rent känslomässigt :P och gärna volleybollmässigt också!!

Kom att tänka på hur mycket ledigt jag eventuellt kommer att behöva ta från jobbet i höst om vi skulle vinna OS-kvalmatcherna.. kan ju vara kul att vara ledig lite men samtidigt ställer man ändå till en hel del när man är borta så vill liksom inte ta allt för många dagar!! Hopas på att kunna ha ett möte med min rektor när jag kommer tillbaka till Ängelholm för att reda upp säsongsplaneringen och se över hur jobbet ska gå ihop med träningar/matcher/läger.. Fick dock ett preliminärt schema igår och det ser mer än bra ut så jag är lycklig :) Jobba eftermiddagr mån-ons och sen förmiddagar tor-fre så det är ju klockers om jag får säga d själv :D:D Börjar sakna barnen ordentligt nu så det ska bli mys att komma tillbaka t jobbet!
Men först är det 4 veckors volleyboll och det ska vi göra något bra av hoppas jag! Vi börjar med träning 7.00 iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback