5.20...

... ringde klockan idag vilket innebär att vi har flyttat träningen ytterliggare 30min. Dock får vi bara ha detta lyxschema till onsdag då det är dags att kliva upp 04-något :S Visserligen är det inte så tidigt om man räknar "Chinatime" men det kan jag erkänna att mitt huvud inte tänkte på när klockan ringde, haha..

Just nu är det frukost framför nån tv-show. Vi har det riktigt mysigt i vår stuga, vi blir som en liten familj Åsa, Elin Aida och jag :) Är ju ingen hotellfrukost som serveras direkt men det finns LÄTT andra fördelar! Igår satt vi ju tex ute och solade på vår gräsmatta och idag kunde vi köra morgonstretchen ute istället för på heltäckningsmatta i hotellreceptionen!

Nu är dags för träning om en timme, antar att vi kommer springa en hel del och förhoppningsvis spela lite, men man kan ju inte ta något för givet då blir man bara besviken, vi skulle ju lika bra kunna göra rullningar i en timme :P 

Då var det dags att borsta tänderna då!




saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback