HH & Atilla

Då var det ännu en "ledig" dag idag men klockan ringde klockan 07.00 ändå.. åkte till Halmstad för att plugga lite på biblioteket men tror ni inte att den boken jag skulle läsa inte finns som referenslitteratur så nu blir det till att beställa den på nätet och hålla tummarna för att den hinner komma innan det är deadline för litteraturseminariet. Fick dock en hel massa andra saker gjorda så jag har inte varit sysslolös om man säger så, haha.. Nu blir det hemfärd mot Harplinge om en kvart och sen blir bara en lugn eftermiddag innan kvällens åtagande drar igång vid 18.00.. Jag skall nämligen följa med malin ut till stallet och hjälpa henne med att provrida vår stjärna Atilla och jag hoppas verklugen att de klickar så malin kan komma igång med ridningen igen :) lite trist kommer det bli att det inte blir någon ridning för mig men jag kanske kan fjäska lite för Malin så jag får skritta av henne eller nått, några minuter i sadeln mår ju själen bra av ;) Hoppas även på att Hedda & Elsa hänger med ut till stallet så jag kan få busa lite med dom när Malin rider!!
Jaha, där har ni en inblick i mitt händelserika liv (eller inte, haha..) och självfallet avslutar jag med en bild på mig och Atilla från ett av sommarens hårda träningspass:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback