Update :)

Fick en pik tidigare ikväll om att det var på tiden att jag uppdaterade min blogg så nu blir det inlägg :)

Det är ingen idé att försöka skriva om allt som hänt sedan sist för det är helt enkelt för mycket! Det kan ju iallafall sammanfattas med att det har spelats mycket volleyboll, skrattats mycket med mina fina vänner och där i mellan har vi slängt in lite fest, resor och lata dagar framför tv:n!
Volleybollen går nu äntligen in i serielunken.. det där lät ju faktiskt lite fel för det är ju just den där serielunken som man är bra trött på där i februari men just nu är den så efterlängtad så jag knappt kan tro det!! På söndag drar det ju iallafall äntligen igång och det är alltid lika skönt att få börja på hemmaplan. Så på söndag kl 17.00 drar preimärmatchen igång, det är sollentuna som står på andra sidan vilket alltid gör mig lite extra taggad!!!

Något som också har hänt är att jag efter 3½ år på högskolan har avslutat mina studier :) Dock kan jag inte säga att jag är examinerad ännu då jag måste få godkänt på sista kursen men jag håller tummarna för att jag gjort mitt sista plugg som högskolestudent :) Om två veckor år jag beskedet och jag hoppas att jag kan fira då!!
Att vara färdig med skolan känns lite kluvet. Jag har liksom varit van vid att vara student med allt som det innebär så att bara ha en ledig dag utan några måsten i form av plugg är en ovan men alldeles underbar känsla!! Dock ska jag nu på allvar börja ta tag i undervisningen av Muck, hon kan redan tokmycket svenska men det kan alltid bli bättre :) 

Det kanske är det jag kan erbjuda just nu i form av en uppdatering av mitt liv, haha.. hoppas alla blir nöjda och glada :) .... Avslutar med en underbar bild från Älgsafarit som vi va på med laget!



Sötare älg får man nog leta efter!!


Kommentarer
sara. säger:

bra att du är igång:). mera mera! och vet du var som är så himla bra!? att på fredag får jag krama om dig igen. Åh.

2010-10-11 | 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback