redan torsdag!

Ännu en dag med dag med morgongym och även om jag står i gymet och svär tyst för mig själv över jobbiga frivändningar och tunga knäböj så är jag nu i efterhand mycket nöjd över att jag gjorde det där programet nu på morgonen så att jag kan få njuta av min träningslediga kväll till fullo :)

Dagen innehåller i övrigt även jobb på samma ställe där jag var mån-tis vilket är jätteskönt för där känner jag både barn och pedagoger skapligt vid det här laget.. små busiga 3-åringar är så mycket lättare att ha koll på när man kan deras namn! Hoppas på en mysig eftermiddag utan regn och med mycket lek på gården, skulle även kunna tänka mig lite pyssel inomhus, så som rita och bygga lego.

Imorgon är det redan fredag och den här veckan har gått supersnabbt. Jag och Karin pratade i söndags om hur lång och seg den här veckan skulle kännas bara för att vi har så mycket att se fram emot i helgen men så blev det alltså inte och ingen är gladare för det än jag :D För imorgon tar vi helg redan 17.00 och då väntar Sara hemma i lägenheten och sedan är det bara att ta tag i allt vad fredagsmys heter.. kan det kanske bli tacos på middagsmenyn!? ;) En fredagkväll och en halv lördag skall jag få spendera med denna funa människa och det bästa av allt är nog att besöken bara avlöser varandra!! För när Sara har åkt vidare söderut så kommer nästa efterlängtade besök i form av Marcus :) Så här på förhand kan jag helt enkelt tippa på att det kommer att bli en toppenhelg!!!

Kommentarer
Anonym säger:

ÅH BÄSTASTE EVER./Röd.

2010-10-14 | 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback