Monday Morning

Idag ville jag helst av allt bara att helgen skulle ha fortsatt lite till och att det var söndag.. men icke, hur jag än vred och vände på det så var det fortfarande måndag och prick klockan 8.00 ringde jobbet också. Så idag blir det jobb fram till kl 13.00 (gött med en kortisdag :P) på en känd förskola men en ny avdelning - spännande!

Borde ta mig ner till ICA också en sväng efter jobbet, kanske ska ta mig en tur på stan om inget oväntat händer, hm, får fundera på det helt enkelt :) Är ju trots allt en massa räkningar som skall betalas snart så man kanske inte ska spendera allt för mycket pengar..... men skoj hade det varit :P

Dags att borsta tänderna och packa väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback