Lediga torsdagen

Kom precis in från min balkong där jag suttit med varma kläder, en fuilt virad runt mig och druckit te.. tände några ljus, satte på fin höstmusik och sen satte jag mig ute på min balkong och grubblade lite. Idag har varit en eftermiddag fylld med grubblande och jag har inte direkt kommit fram till något men ibland behövs dagar som denna för att rensa huvudet lite,.. eller kanske bara fylla på det med fler röriga tankar :S

Jag inser att det här med att vara ledig kanske inte gynnar mig och jag tror jag kommer må så bra när jag får börja jobba igen på måndag.. barnen ger mig en sådan energi och glädje som är svår att hitta någon annastans, det är nog därför jag behöver dem för att må riktigt bra!

Den här veckan har varit en kass knävecka och jag börjar lessna på det ordentligt nu.. hatar att få höra att "det är ingen fara, ditt knä ser bra ut" vilket kanske låter konstigt då det är väl det besked som alla vill ha. Men jag köper inte riktigt det då det i min värld är omöjligt för ett friskt knä att låsa sig, vika sig när man går och ge känslan av tusen knivar som sticker rakt in i det.. men, men om det nu är så ett friskt knä känns och det är så alla andra i världen har det så lider jag verkligen med befolkningen för det suger och jag vet hur ont det gör!!!
Behöver helt enkelt ta mig förbi och hamna på rätt sida om "km-märket" och känna att jag är på rätt sida åsen, eller på rätt sida "bit it" för att vara på fel sida stjäl en j*vla massa energi, och dessutom sådan energi som jag inte har särskilt mycket av!!!

Men imorgon är det en ny dag, med nya möjligheter och jag ska göra allt som står i min makt för att ta mig ett steg närmare rätt sida av "km-märket"!!

Kommentarer
sara säger:

PUSS! fina söta mysiga Andrea.

Kämp på, hppas knät blir bättre <3

2010-11-05 | 11:03:50
Bloggadress: http://welko.blogg.se/
johanna säger:

har du lagt ner här eller?? =)

2011-01-06 | 14:41:02
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback