Solen skiner kanske bara idag

Idag när jag vaknade sken solen utanför mitt fönster vilket gjorde att jag studsade upp ur sängen (eller nästan iaf :P) och började planera min dag :) Blev en tur till Hemköp för att handla frukost, och jag har nu haft jordgubbspremiär - dock ingen höjdare då det smakade vatten, men men..
Snart blir det en tur till stan för att fixa lite ärenden och kanske även lite rolig shopping :) Eftermiddagen skall spenderas på Bruksgatan 27 C där det ska tvättas, städas och bakas hallonpaj för i eftermiddag blir det fika med Lena, mys!
Idag är det också äntligen dags att åka iväg norrut där slutdestinationen är Sollentuna och semifinal nr 2 :) Blir ju som vanligt ett stopp i Katrineholm där det blir sovmorgon i sköna hotellsängar, hotellfrukost, fika med världens bästa Aida, träning, god lunch och så lite allmänt slappande på hotellrummet, ska bli riktigt roligt att åka iväg igen!! Sen är ju matchen imorgon också en höjdpunkt i sig, skall bli kul att komma tillbaka till Sollet och lira, de hade så bra hall så alla är överlyckliga bara av den anledningen, haha..

Får se om det blir till att stanna i norra delen av Sverige för att titta på semifinal nr 5 mellan ÖVK-LVC, men då krävs det att ÖVK tar och vinner sin match hemma i djungeln ikväll.. vi tar med dator och mobilt bredband i bilen så vi kan följa dem på hotline, hejja hejja hejja ÖVK!!!!

Dags att borsta tänderna och ta på sig skinnjackan för att knalla ner mot stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback