2-0

Igår var det dags för andra kvartsfinalen i Hylte så samling i Rönne kl 15 för träning och taktik innan vi for norrut mot metropolen Hylte, haha.. Lyx att bara vara 2 i baksätet + bra musik och roligt sällskap i form av Lena, Muck och Tina gjorde att vi var framme i Örnahallen i ett nafs.. Skulle sen tejpa knät och måste ju erkänna att Muck är grymmare på det där än vad jag är, och sjukt snabb är hon också!!! Hon nappade på min idé om färggladare tejp så jag ska försöka få tag i billiga hästbandage (ni vet sådana där med klister) nu när vi åker till Ullared på tisdag å sen är det bara att dra igång vårt färgglada slutspel, haha..
Matchen var rolig att spela och vi spelade bättre än vad vi gjorde i söndags, vilket alltid är skönt! Låg under med 5-0 i sista set innan vi tittade på varandra och alla tänkte nog "vad håller vi på med?" å sen tog vi och vann det setet också :D Hoppas på en bra match på söndag, Hylte har tydligen som mål att vinna ett set mot oss å det är ju deras sista chans på söndag så jag hoppas att dom sliter och kämpar gärnet för att uppnå sitt mål för då kommer vi också spela ännu bättre!
Hemresan då slutade med skrattanfall som slutade i både magkramper och tårar, så roligt man kan ha det ibland alltså :)

Snart går tåget från Halmstad hem mot Ängelholm och där väntar fika med några ur laget för att fira (dock är det en hemlis vad vi firar, hihi) och sen blir det bio tsm med Lena & Minni - mys på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback