1:a

Första inlägget från min nya fina dator som jag tycker väldigt mycket oim efter att ha stiftat bekantskap med den!

Idag är det skola från 9-16 vilket innebär att stiga upp kl 06.00, åka från Ängelholm 07.13 för att vara tillbaka i stan kl 17.43 :S Det är tur vi inte har träning ikväll utan att jag ska krascha i Lenas soffa och titta på film, mysfaktor hög på det :)
 Usch, idag är det grått och trist väder här i skåne, men det ser nästan ut som det har regnat och det är visserligen bra för man vill att de sista snöretserna skall regna bort å att solen ska komma fram sen!! Jag kör dock på klänning idag, med dubbla strumpbyxor kan man trotsa även den värsta kylan, haha..

Dags att tassa bort till tågstationen, ha en fantastisk dag allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback