Uppe med tuppen

Uppe med tuppen idag trots lite för lite sömn, men som Aida så så kan vi ju faktiskt sova när vi blir 60+ så den filosofin kör jag på idag;P
Idag är dagen då min C-uppsats skall bli klar och mailas in för bedömning.. på något sätt är jag ganska lugn inför det som väntar och tror att det kommer bli bra, kommer säkert finnas X antal fel men, men jag kan inte gör så mycket mer nu känner jag.. Kommer vara en stooooor befrielse när den är inskickad, det är iaf en sak som är säker :D
Dagen kommer även innehålla tvätt, träffa Lina, träna, filmkväll med laget och ev. en liten utflykt som innebär en natt tsm med trevligt sällskap, får se hur det blir på den punkten..

Mit nyårslöfte var ju att börja uppdatera bloggen lite oftare igen å nu har jag skrivit 2 inlägg på mindre än 12 timmar, måste ju vara godkänt so far, eller? Minns inte vem jag sa mitt nyårslöfte till dock, kan det ha varit till dig Perra?

Dax att skriva första orden för idag på uppsatsen!

Kommentarer
johanna säger:

tack för tipset Andréa. den ska jag boka på bibblan! eller har du den så kan jag låna den när vi möts?? Kram Johanna

2010-01-03 | 21:35:56
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/
Perra säger:

Haha, 2 på 12 timmar ör inte illa men vad hände sen? ;-p Blev du alldeles utmattad av det ihärdiga skrivandet?

2010-01-09 | 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback