Tisdag fm

Nu är det snart dags för förmiddagsträning med utlänningarna :) Blir först ett gympass med Whitney och sen boll tillsamans med de andra, vet inte om jag blir ensam svensk på banan idag eller om jag får sällskap av Hampus!? Sen blir det lite kvalitetstid med W då vi ska passa på att äta en god lunch och bara slappa.. kanske borde åka och storhandla idag, hm får se om det blir så eller om det får vänta till imorgon, beror helt klart på lite olika planer som skall lösas först :S

Just nu är jag nog inne i en sån där period då jag är lite less på det mesta men tror det är för att jag är stressad över opponeringen på torsdag + att julledigheten är över :( Men till helgen skall vi åka til Stockholm och hur underbart är inte det på en skala!? Skall få strosa runt på gatorna igen, de där gatorna som var mitt hem i 3 år och bara tanken på det får mig att le, hihi :) Sen skall jag ju få träffa lite fina vänner där uppe också, fikan med Em & Falk längtar jag otroligt mycket till!!!!

Då skall jag bara packa ihop mig och sen knalla ner till Rönnehallen :)



so close but yet so far away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback