Utsikten!

I morse när jag satt på tåget så slog det mig hur vackert det är här på västkusten. Sträckan mellan Ängelholm och Båstad är otroligt vacker och det är en grymt bra start på dagen att åka förbi den utsikten. Satt idag med min termosmugg fylld med nybryggt kaffe och bara insöp atmosfären. Jag tänkte också på hur min pendlingsväg i Stockholm såg ut: motorväg, vägarbete, fullproppad buss med stressade stockholmare. Det hade väl sin charm men tror det här är bättre för själen :)

Hade en bra dag i skolan med mycket nyttiga föreläsningar. Insåg också att världen är bra liten då jag dels träffade en tjej som också läst i Stockholm, haft samma lärare som mig m.m. En av hennes kompisar är kusin med Niklas Hugosson och kände igen mig från en volleybollmatch mellan Sollentuna och Ängelholm. Det är roligt när man hittar sådana personer i sin närhet!

Träningen idag gick fin, fint.. äntligen börjar det lossna lite och jag kan slå igen!! Baggern börjar också komma tillbaka nu (eller ja, det som funnits finns där och sen kan det bara bli bättre, haha) och det är allmänt skoj :) Dock är det skönt att det är sista passet imorgon, har ju dock kört nonstop i 10 dagar och hunnit med totalt 13 träningspass så kroppen behöver nog lite vila efter det!

Morgondagen kommer spenderas på 07.13 tåget och sen i skolan fram till 10.. gött att sluta tidigt för sen blir det en tur nere i centrum här tsm med Lena. Ska även prova skor till säsongen å då är det bra med lite guidning från Lena :) En vaniljlatte ska vi nog också få ner, hihi...

Vill så gärna lägga upp bilder men min bildfunktion är inte sig själv.. ska ge den ett sista försök idag men om det inte funkar så ber jag om ursäkt för det!



So far away


Kommentarer
sara säger:

nu har jag hittat hit och uppdaterat mig, och ja gud vad fint det är mellan mellan ängelholm-halmstad. fan-freaking-tastic

2009-09-06 | 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback