Morgonstund har guld i mun!?

Idag ringde klockan 07.00 för jag hade tvättid. Det känns såååå trist att behöva gå upp så tidigt på sin lediga dag men det var verkligen på tiden att jag tvättade så det var bara att gilla läget :) Man kan ju faktiskt gå och lägga sig och sova medan tvättmaskinerna jobbar! Har även hunnit med att steka pannakakor (jag lever verkligen på denna underbara mat), göra en adressändring vilket resulterade i ännu en slängd post-it lapp :D:D 
Denna dag skall spenderas hemma då vädret inte är på topp om man säger så.. men det gynnar mig att Lena jobbar, Sara är på intervju och Minni hämtar Jen på flygplatsen för då kan jag inte hitta några undanflykter för mitt pluggande. Mina kära handledare bestämde att vi skulle maila in ca 1 A4-sida till dom senast imorgon som handlade om vår projektplan kring examensarbetet. Detta känns inte helt lätt så jag måste slänga ut alla böcker på golvet och börja fila på det här snarast!!

I eftermiddag blir det en tur till Helsingborg då jag skall vara moraliskt stöd till Lena som ska dra ut en visdomstand. Stackaren är lite rädd för det här så jag ska sitta där och hålla henne i handen och torka tårarna! Sen blir det till att pyssla om henne med soppa och te :)

Förresten, igår hade vi vårt sista träningspass på monsterstarten på säsongen. Var ett fyspass som faktiskt var riktigt roligt och kollektivet fick stå åt sidan lite så man kunde köra i sitt eget tempo = lycka! Trots att man är lite trött och öm i kroppen så är jag riktigt glad över att vi har haft en tuff start, känns som man hittar touchen och spelet mycket snabbare då! Dock skall det bli underbart med 4 dagars "vila", skall ju ändå få in 2 gympass också, hihi ;P



En ridtur genom strandskogen skulle sitta fint... lääängtar till 15:e september när man får rida ner på stranden igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback