Tåg!

Nu är det snart dax att ta cykeln ner till stationen för att åka till skolan. Jag tror att jag är en pendlingsmänniska för jag kan nästan längta lite till tågresorna. I Stockholm lärde jag mig att det var bara att gilla läget och jag älskade buss nr 526 som tog mig till skolan på morgonen. Nu är det Öresundståg som funkar som pendlingsmedel och jag tycker det går bra det också =) Det enda som är trist är att de går "bara" en gång i timmen och sen ligger stationen 20 minuters promenadväg från skolan.. Men när solen skiner som den gör idag så ska jag inte klaga, kommer bli en mycket bra morgonpromenad! Åter i Ängelholm är jag vid kvart i fem så lite stress blir det innan träningen, men det ska nog gå bra :S

Finns så mycket att skriva om men orken och tiden får begränsa mig idag.. men ha en underbar dag alla mina vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback