Söndag, underbara söndag!

Ja nu är det den där fantastiska morgonen då ingenting står på schemat och man bara kan softa och göra det man känner för, jag gillar´t!

Igår var det allt utom ledigt som stod på schemat då vi spelade totalt 9 set mot danska Holte. Det blev en vinst och en förlust men vi blev nog chockade över att vi kunde spela så bra trots nytt folk på banan och en passare som landar i Sverige först idag. Jag tror på oss den här säsongen, vi är inte självklara men vi kommer växa under seriens gång och det är ju först i mars/april som man ska vara riktigt bra så vi satsar på det ;)
Kvällen avslutades på Tres Amigos där vi åt och drack gott under några timmar. Vi var hyffsat trötta å då behövs inte så mycket för att få oss att börja skratta så kvällen blev riktigt trevlig, fast det blir den ju alltid när den tillrbingas med Lena, Magnus och Minni :)

Idag är det träning som står på schemat.. gym med Minni kl 14 och sen boll två timmar 15-17. Skall bli spännande att få träna med vår japanska idag. Efter att ha spelat mot Japan på Universiaden och dessutom fått se några av deras träningar så kan man ju bara ana vad vi har framför oss. Det kommer gå snabbt, SJUKT snabbt!!! 

Något som jag bara måste skriva är att vi delade ut ansvarsområden i laget igår. Minni var ansvarig för detta tillsammans med Tinas råd och önskningar. Jag hade först blivit satt som kontaktperson inför hemmamatcher men Tina hade en önskan om att jag skulle sitta på en annan post så att säga. Hon ville ha mig som reseplanerare eller som jag säger: Reseledare, hahaha! Så mitt jobb under säsongen blir att fixa kartor när vi ska till okänd mark och se till så att vi kommer dit vi ska! Jag tror det kan bli ett mycket roligt ansvarsområde och det känns ju fint att ha Tinas förtroende också =)

Ps. På tisdag åker vi till Polen :D:D Ds.  

Kommentarer
Magnus säger:

Då har du ju en utmaning direkt! Finns det kartor över Polen...? ;)

2009-09-13 | 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback