Skogen

Nyss hemkommen från en skogstur med våra två äldsta hundar. Alltid lika härligt att vara ute i skogen, det är verkligen på det sättet jag laddar mina batterier!

Dagen har även innehållit en tur till stan där både en tröja och en extern hårddisk inhandlades, mycket nöjd med båda mina inköp :) Tror min dator kommer hoppa av glädje när den får lite extra ledigt minne nu när jag kan föra över bilder och musik till den externa hårddisken. Det känns som jag kan unna min dator det efter snart tre års tjänstgöring!

Har även bakat ca 50 bullar, både vanilj och kanel blev det så nu är alla varmt välkommen hem till mig på kaffe med hembakta bullar till :) Är så smidigt att baka när man är hemma för då finns det mesta i skafferiet + att det finns en stooor degblandare vilket underlättar!

Kvällen skall tillbringas i soffan framför VM-kvalmatchen mellan Sverige-Ungern. Kan ju hoppas att svenskarna gör sitt jobb och vinner matchen för annars är det nog kört att komma till VM, om jag nu förstått det rätt!?

Ps. mina fina vänner Lena & Magnus har gått och förlovat sig, ett stort GRATTIS till er båda!!! Ds.



Mitt sällskap på skogspromenaden :)


Kommentarer
johanna säger:

jag följer din blogg flitigt här! Hälsa lena grattis från mig, jag får gratulera henne med en kram när jag ser henne =) Kram

2009-09-06 | 08:45:45
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/
Falk säger:

2009-09-08 | 23:21:18
Falk säger:

hej! jag följer också din blogg, och det kunde varit jag som skrev den andra kommentaren med det var det inte. men du kan hälsa grattis från mig med, vad roligt! för lena och magnus alltså :) hoppas du har dte bra vännen, puss!

2009-09-08 | 23:23:15
Falk säger:

haha, om dte inte var för att det står larssons blogg under.. jaja. väldigt vad kommentarer det blev.

2009-09-08 | 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback