Depp!?

Tror jag är inne i en lite negativ spiral just nu då allt som jag ska ta mig an bara känns allmänt jobbigt. Vet inte riktigt varför det känns såhär just nu för egentligen har jag ju ett toppenliv å inget att klaga över, men men jag hoppas att det vänder snart! Jag hatar att komma in i tankemönster som leder till att jag bara tycker synd om mig själv och hamnar längre och längre ner i den där deppen.. Jag ska bli bättre på att se livet från den ljusa sidan, shape up helt enkelt!

Praktiken är det ju bara 2 veckor kvar på och det komer gå i ett nafs trots 10 timmars dagar nästa vecka. Det är bara att gå in för det till 110% och njuta av alla glada barn hela dagarna :)

Träningarna går som de går men i vilket fall så diggar jag vårt lag! Vi är en skön mix av juniorer, utlänningar, skåningar och några inflyttade själar som faktiskt har riktigt roligt tillsammans.. tränarstaben kan man ju inte heller klaga på direkt, klockrent helt enkelt :)

Nu ska jag äta upp min toast, sjunka ner i soffan och sen bara ladda inför morgondagen som jag ska möta med ett leende på läpparna!!

Kommentarer
Gunilla säger:

Hej!

Här får du något att muntra upp dig med.

Kram Gunilla



http://www.youtube.com/watch?v=EZokyOjkh3E

2009-09-29 | 13:35:45
saraa. säger:

söta vän. hoppas du känner dig gladare snart. oich jag hoppas på att du har lika fin höst som jag har här. hjälp så kallt det är med åh så fint det är med solen som lyser och de röda löven som är på träden. helt fantastiskt. puss puss (om deppa bör man annars dör man) i lagom mängder då.. ;D

2009-09-29 | 16:21:45
Bloggadress: http://welko.blogg.se/
Sara p säger:

sexy bitch!

2009-10-01 | 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback