Ännu en tidig morgon!

Uppe med tuppen idag också för att hinna städa, plugga och ta en sväng förbi gymet innan mamma kommer ner till skåne :) Är så otroligt otaggad inför att gymma men vet att jag kommer må så bra när jag väl klivit innanför dörren till gymet, och tänk hur bra det kommer kännas på vägen hem!! Hoppas att Magda joinar mig så man har någon att prata med mellan varven när ensamheten blir lite för påtaglig.

Sen blir det IKEA och en tur på Väla innan jag åker med mor min hem till Harplinge. Känns egentligen inte som jag har så mycket att göra hemma men bara att få god hemlagad mat, dricka kaffe på altanen och mysa i soffan framför ett bra tv-program kan vara värt det! Sen blir det nog lite shoping också när man ändå är i den stora staden Halmstad :P 

Men nu kan jag ju inte sitta här längre om jag ska hinna med alla mina sysslor innan klockan slår elva och jag ska vara på gymet.. ha det bra!



Mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback