Tre dagar med laget!

Fredag-söndag har varit tre dagar som innehållit otroligt mycket kvalitetstid med laget, något som är hur kul som helst!!

Fredagen bjöd på bowling och middag i Helsingborg och det var mycket skratt, glada miner och tävlingsnerver som kom fram! Inledde bowlingen med en strike men sen gick det utför, men men.. middagen bjöd på fläskfilé, coca-cola och roliga grimaser innan vi styrde hem mot Ängelholm igen. Kvällen avslutades i Lenas soffa framför idol och Harplingebon Mariette var ju grym som vanligt och vi hejjade på bra innan vi blev allt för trötta och drog oss hem till sängarna...

... morgonen därpå var vi inpackade i minibuss och bil för att styra söderut, närmare bestämt till Svedala för träningsmatcher. Vi spelade 8 set och vann allihopa och det finns väl inte så mycket att säga om det egentligen. Vi spelade bra och gjorde vad vi skulle och hade dessutom roligt under tiden så det finns som sagt inte mycket att klaga på :) Lite roliga kombinationer blev det också, har man en japansk passare gäller det ju att passa på ;) 
Kvällen spendaredes sedan på Tivoli med Magda, Mucki och Lena och det var VM-kvalmatchen som stod på programet. Var jätteroligt att se den ute, senast jag gjorde det var ju med Kalle, Marcus och gänget hemma i Halmstad och det är en annan stämningen när man ser det ute tillsammans så! Tyvärr förlorade dom ju men det är detaljer, vi tog iaf Guldklimpen hem till Ängelholm och somnade gott. Lite stressat blev det när vi körde på motorvägen och insåg att inte hade något ljus på, men även det löste sig ganska fort som tur var :S

Idag blev det ett morgonpass på gymet och sen en tur med minibussen till IKEA och Väla. Blev sammanlagt en tur på sex timmar så vi va ganska trötta när vi kom hem. Men alla shoppade något och Muck var nog den som shoppade loss mest, hihi :) Själv hittade jag äntligen ett par jeans, känns underbart och min garderob blev plötsligt väutökad!! Kändes sedan helt rätt att tillbringa kvällen i soffan med en kopp te och Lena brevid mig, blev många hjärtliga skratt under kvällen.. som jag skrattar tillsammans med henne kan jag inte göra med någon annan, vi är bara så lika och det är nog det som gör det så bra :)

Sammanfattat kan man säga att den här helgen har jag lärt känna mina nya lagkamrater ännu bättre och jag ka bara säga att jag gillar dem mer och mer för varje dag som går :)

Kommentarer
lena säger:

men du kompis! =) Och jag säger bara en sak; "nu är dom där röda brudarna på tv igen som springer runt topless" hahaha

2009-10-12 | 00:32:35
Andréa säger:

hahaha, dom va verkligen knallröda!!!!

2009-10-12 | 08:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback