sjuk...

... är något jag har varit sedan i fredags och jag gillar det inte!!

Visserligen har jag tryckt i mig ipren och gjort ganska mycket roliga saker under tiden men det är ändå såååå segt att ligga hemma och må dåligt. Tror dock att febern har gett med sig idag, bara en ond hals kvar innan jag kan titulera mig som frisk! Skall ta cykeln ner till apoteket sen och köpa några bra halstabletter, någon som har nått bra tips på nåra riktigt bra halstabletter? Om jag knarkar det hela dagen och kör med varmt vatten i vattenflaskan kanske det kan bli träning ikväll trots allt, hade det inte varit skoj så säg :)

Har idag lyckats förflytta datorn till min säng för att försöka få lite plugg gjort.. det blir inget pluggande gjort om jag måste sitta upp flera timmar i sträck, det pallar jag inte som det är just nu. men under duntäcket och i ett mer horisontellt läge kan det nog produceras lite text skulle jag tro :)


Kommentarer
Gunilla Lindgren säger:

Hoppas att du mår bättre nu Andrea. Och fy på dig, inte får man träna med ont i halsen. Nej ligg du kvar under duntäcket då och mys istället.

Ha det så bra! Kram

2009-10-30 | 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback