Pluggeliplugg!

Idag var första gången på länge som jag insåg att jag har faktiskt ganska mycket att plugga :S
Den där känslan när man inte riktigt vet var man ska börja, vad ma ska prioritera och om man verkligen kommer orka läsa den där vetenskapliga artikeln som ska vara läst till imorgon!? Men det är väl bara att börja beta av allt man har att göra för så småningom borde man ju bli klar, eller hur!

Idag är det återigen strålande sol och om hela hösten är så här så älskar jag verkligen hösten!! Skall ta mig en tur ner till stationen och köpa tågkort idag hade jag tänkt, får nog sällskap av Lena också för en fika vilket aldrig är fel :) Sen ikväll klockan 18-20 är det APT på Villanskolan med alla från praktiken, kan bli spännande! Får kasta mig på cykeln sen för vi tränare ju för fullt nere i Rönnehallen och det är ju onödigt att bli för sen liksom.. men kommer vara uppvärmd iaf efter en cykeltur i hög tempo, haha..

Jaha, då är det väl bara att återgå till pluggandet igen då!



Kul med bowling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback