Högskolan

sitter i skolan och vöntar på en föreläsning som inte börjar förrän om en timma, seeeeeeegt!!!
Jag hade lovat mig själv att leva nyttigt på risifrutti och clementiner som mellis men nu när denna otroligt långa pausen dök upp tror jag det får bli lite choklad för att överleva eftermiddagen. Föreläsning 13-16 och sen tåget så jag är hemma runt 17, segt att komma hem sent :(
Sen blir det hallen redan klockan sex för vi ska en timmas lagmöte, ojojoj vad jag inte gillar möten! Men det är ju bara att gilla läget, pallra sig dit och säga någon obligatorisk fras :S
Träning i tre timmar och sen sooooooova :)

Imorgon är jag ledig, så därför är den här dagen bara en enda lång transportsträcka till min lediga dag, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback