Det doftar ljuvligt...

... i min lägenhet just nu!

Anledningen till detta är att i ugnen står en tigerkaka och gräddas för fullt. Om 40 minuter kommer det fyra fina flickor på besök och då är det dax för fikamys, precis så där som det ska vara på hösten :) Har inhandlat två nya tesorter också dagen till ära för jag vill få ett lika stort teskåp som Emily och Sebbe. Har ändrat åsikt om det där med tesorter nämligen. Innan ville jag ha få sorter och dricka upp dem innan jag köpte något nytt men det blir lite tråkigt i längden. Kul att dricka 25 koppar nyponte i rad, nej usch och fy! Så nu finns det fyra sorters te i mitt skafferi: mint, nypon, jordgubb och kamomill :)

Höststormen har kommit till Skåne och jag är så nöjd med att bara få sitta här hemma med mystofflor, tjocktröja och tända ljus medan vinden viner runt husknutarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback