C-uppsats!

C-uppsatsen tar upp min lediga förmiddag idag men det är ändå lite mysig att sitta där med alla böcker och artiklar.. Jag gillar att vara student och att producera texter och uppgifter. Har ingen aning om hur det kommer gå efter våren då jag är klar med mi utbildning och ska ta mig ut i vuxenlivet :S Insåg ju under praktiken att jag inte är gjord för vuxenlivet med jobb å sånt och särskilt inte när man dessutom helst ska hinna med X antal träningspass/vecka. Nä, till nästa höst måste jag antingen ha vunnit flera miljoner på lotto så jag slipper jobba eller lägga av med volleybollen.. båda alternativen känns ju i princip lika omöjliga att de skulle inträffa, haha!

Men nu bör jag återgå till studierna och min kopp med nyponte som står och väntar på mig :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback