Änglagård!

Den här veckan har jag och Lena sett båda Änglagårdsfilmerna.. inga nya filmer direkt men jag hade inte sett dom så Lena tyckte jag skulle uppdateras inom det ämnet! Jag älskar svenska filmer å de skulle ju vara bra skådespelare i filmen så jag var förväntansfull.. Och vilka underbara filmer det är!! Alla karaktärerna som bor i den lilla byn på västgötaslätten är så klockrena, så typiska bykaraktärer liksom.. Jag och lena skrattade ju nästan så att tårarna rann åt Ruth, Mårten, Zach mfl. kan starkt rekomendera dessa filmer och det bästa av allt är att de nu i höst ska börja spela in en tredje och avslutande film, är inte det för härligt så säg!!!

Sitter i skolan och väntar på att klockan skall gå så jag kan börja traska iväg mot tåget.. ser verkligen fram emot mina 39 min på tåget för då får man blunda, lyssna på musik och bara koppla av vilket är välbehövligt efter lite för lite sömn i natt :P
Ikväll ska några ur laget ut och käka på nått trevligt ställe i vår Änglastad, tänkte testa nått nytt eller nått som Minni rekomenderar för hon lär ju känna till stan om man säger så, haha :) Får med oss våra tre utlänningar också och Muck strålade som ett litet ljus när vi började prata om Thaimat så vi kanske får köra på det, såååå söt vår lilla japanska :)

Hm, kanske ska börja packa ihop och börja traska mot tåget.. högskolan ligger ju lite off så det tar ju sin lilla tid att promenera bort till stationen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback