Vattenträning!

Idag ställde jag klockan på halv nio och gick upp och började baka bröd till frukosten.. dock tog det ju ett tag för frallorna att bli klara så det blev inte frukost förrän vid halv elva men det var värt att vänta för oj vad gott det är med nybakat bröd! Packade därefter min träningsväska och knatade ner till hallen för at köra lite aerob träning i vatten då det är betydligt skonsammare för knäna om man jämför med löpning. Tyvärr hade dom ingen "flytväst" så det var sjukt jobbigt och nästa gång ska jag testa sådana där flytgrejer som barn som inte kan simma har.. kommer nog se lite löjligt ut men det kan det vara värt! Lite bastulyx blev det också innan jag tog bussen hem till Edsberg.. En bra start på dagen och jag tror dagen bara kommer bli bättre och bättre :)

Igår pratade jag med Ulf igen, han är ju bara för rolig!! Vi diskuterade det mesta mellan himmel och jord och skrattade massor och i slutändan var vi ju tvugna att bli lite seriösa men det var bara positiva besked åt alla håll så det var göttans! Ska försöka ringa mina kära sportchefer den här veckan också och se hur planerna ser ut för sollentuna, verkar ju gå sådär om jag får säga det själv :S

Biljetten hem är bokad och den 1a juni åker jag på sommarlov, jippieeee!! Dock kommer det va mycket som ska fixas innan dess och som ev. måste fixas under sommaren men det hoppas jag löser sig!





Missing you, and you, and you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback