Sommarloooooooov!!

Nu har jag inofficiellt sommarlov och med inebär att det inte är några lektioner kvar den här terminen. Har dock tre hemuppgifter som skall in på måndag, men allt löser sig och ikväll är det faktiskt bara sommarlov och ledigt som gäller!

I morse försov jag mig och ni som känner mig vet att det händer inte allt för ofta.. Jag måste ha stängt av alarmet och vaknade 30 minuter för sent så då fick jag köra en effektiv morgon men jag hann med bussen och var i skolan en kvart innan vi började. Hade redovisningar hela förmiddagen och Deniz hade med sin 10 månader gamla dotter så ektionen blev väldigt lätt att ta sig igenom faktiskt :)
Sen till systemet, köpa en klänning på H&M (inte riktigt min stil men somrigt är det och den passar till kvällens partaj!) och sen vidare till min VFU-skola. Idag var sista gången jag var där så jag önskade dom glad sommar, fick massa kramar och lovade at skicka vykort till dom i höst.. jag måste säga att jag haft en av dom bästa VFU-platser man kan tänka sig!

Idag när jag gick mot Karlberg för att ta tåget mot Sollentuna var det en dam som stannade mig för att bjuda in mig till gudstjänster som är på söndagar. Jag bev först lite paff men ursäktade mig med att jag åker hem på tisdag och sen var det inte så mycket mer med det.. hade nog varit en upplevelse att dyka upp på en gudstjänst men det sparar jag till et annat tillfälle.

Snart kommer fröken Mild hit och vi ska sitta på balkongen och dricka smultronvin och softa lite innan klubbfesten drar igång vid sjusnåret. Jag är nästan lite nervös för vad det kommer bli för Rookietal, dom kan nog hänga ut oss "gamlingar" ganska bra om dom bara skulle vilja :S Men ikväll kommer det bi en sjutusan till fest, det ska vi se till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback