Sol, vind & vatten

Vilken mysig dag i solen det har varit och jag måste säga att jag gillar sommaren och allt som hör till!

Dagen började med avslutning för F95-tjejerna hemma hos Astrid i Edsviken och det var en mycket trevlig tillställning. Tjejerna badade i den stora poolen, vi satt och solade på terassen, lekte lekar, bollade på gräset, åt hamburgare och drack bål. Hanna höll ett kort improviserat tal och det var så fint så man blev nästan lite rörd.. Kramkalas och sen styrde jag mot bussen!
Åkte in mot stan där jag mötte upp Annika och vi handlade sedan picknickmat och började promenera längs med Stockholms gator. Vi landade i Humlegården där det blev picknick, Jack Johnson och allmänt mys innan solen försvann bakom träden och det blev kallt i skuggan. Dock var klockan bara sju så vi köpte med oss en kaffe och gick ner mot strandvägen för att sitta vid vattnet och bara njuta av hur vacker vår stad är! När vi suttit där ett tag kom det ner 6 personer varav ett tvillingpar som fyllde år så dom bjöd på jordgubbstårta och vi tackade och tog emot. Trevligt med lite tårta så här på lördagkvällen :)

Nu är jag dock hemma och ska snart gå och lägga mig då ögonen går i kors trots att klockan inte ens är tio. Imorgon blir det till att gå upp med tuppen för att studera, hinna med en sväng till gymet och även en runda till Lenas föräldrar för att lämna en resväska. Bara tre dagar kvar med planering, snart skall jag släppa allt vad planering heter och bara njuta av sommarlovet!!!!





                                                                                      You make me feel good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback