Mardrömsdagen som blev kalasbra!

Idag skulle det vara en mardrömsdag i skolan med kemi från 9-16 men då händer plötsligt det overkliga att vår lärare är sjuk och har ställt in dagens lektioner. Vi hade lite fummigt grupparbete till halv elva å sen satt jag pötsligt på tåget hem betydligt tidigare än vad jag hade förväntat mig.
Här hemma har jag hunnit med mycket idag.. det har varit storstädning, skickat massor med mail till landslagsläkare, sjukgymnasten på Bosön, Tobbe och några fler, tagit en mysig skogspromenad alldeles ensam med mina tankar och sen har jag även lagat mat :) Jag mår alltid så bra när jag har rent och fint omkring mig och när jag hunnit med massor med saker som stressar mig. Jag är ju en person som behöver ha kontroll och har jag inte det så mår jag dåligt!

Ikväll kommer Em hit på lite fika.. vi ses alldeles för sälan nu när vi inte har våra dagliga promenader till och från hallen. Vi måste lägga till lite extra tid för att umgås nu när vi inte får det serverat på silverfat längre!

Dagens nyhet är att jag skall till Bosön imorgon och träffa en sjukgymnast. Jag hoppas han hittar en grym lösning för mina knän för det börjar bli förbannat tråkigt att ha ont hela tiden! Skall iaf vara där kl 16.00 och hoppas jag är klar senast 17.52 för då går bussen hem, nästa går inte förrän TVÅ timmar senare.. nästan som hemma på landet ju :P
Innan det är Bosön är det både en förmiddag i kommunhuset i S-tuna och sen 1½ timme hos Karin inne på deras mysiga kontor i stan :)

Jag har bara 10 dagar kvar i Sollentuna innan sommarlovet och innan Västkusten kallar... det kallas lycka :)



Hon är den som förstår mig allra bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback