Det regnar här i Stockholm idag...

Sömntåget dök upp igår vid halv två och sen sov jag som en stock till klockan halv åtta.. men trots att det bara blev 6 timmars sömn var jag pigg och glad när jag vaknade i morse :)

Förmiddagen har tillbringats framför datorn och jag har lyckats skriva en sida till på min hemtena, något flummigt men bättre det än inget iallafall.. kommer bli ett par samtal med mamma i helgen om den här uppgiften, gäller ju att ta vara på hennes resurser som gammal förskolelärare och numera rektor! När jag inte skrivit på tentan har det blivit telefonsamtal till massa personer angående den här behandlingen på tisdag. Dock har jag inte blivit något klokare men får se hur det ser ut efter kvällens samtal med Tina också.
 
Snart ska jag ge mig ut i ett regnigt Stockholm för att sitta i skolan i tre timmar.. Dock ser jag att det börjat ljusna borta vid horisonten nu men det får nog ändå blir gummistövlarna med fårskinnssulorna, hatar att frysa och vara blöt om fötterna om ni ifrågasätter fårskinn i slutet av maj. Skall bli ganska skoj at åka in till skolan, var en evighet sen jag var där sen och vi har ju en sån härlig klass så det gäller att njuta av dom sista två dagarna tillsammans med dom.
Ikväll kommer Sara L på besök för att prata strunt och mysa lite med en kopp te. Vi har en del att ta igen känns det som och jag hoppas såklart att hon har nått skvaller att bjuda på :)





                                                                                  I think I kind of like you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback