Bra start på veckan!

Nu är jag tillbaka i Stockholm men bara för några dagar för sen bär det av söderut igen och det känns fantastiskt bra! I morse ringde klockan 04.30 och det är då man är tacksam för att man är en morgonmänniska som studsar upp trots en tidig morgon. Var på plats i Stockholm vid kvart över sju och sen har jag hunnit med en träff med Karin och pluggtid med Linda så än så länge har dagen varit bra effektiv =) Snart bär det av ut till Bosön där jag ska få bekänna färg och köra ite rehab med Peter, skall bli intressant!
Egentligen skulle jag åkt upp hit redan igår men mina vänner Marcus och Lena fick mig på andra tankar och nu är jag oerhört tacksam att dom lyckades övertala mig för jag har verkligen fått ladda batterierna, skratta och bara ha det allmänt bra i deras sällskap, så TACK för det!
Vi tillbringade den största delen av dygnet i soffan framför en film med godis och chips i högsta hugg men vi hann även med en glass i Tylösand, matlagning, långfrukost, en glass på Möllegård (ja, vi gillar glass!) och sushi.. till detta har det blivit mycket skratt och glada miner så jag måste säga att den här veckan började bra :)

Oj, oj vad tien går fort.. nu måste jag börja packa ihop och åka ut mot Bosön - det tar ju sin lilla tid om man säger så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback