Bosön!!

Äntligen har vi kommit fram till denna dag som vi alla längtat lite extra till.. det är dagen då vi tar vårt pick och pack och kör över bron ut mot Lidingö för att slutligen stanna på Bosön för en helg med träning, fystester och många, många skratt. Det har blivit dax för den första landslagssamligen och det skall bli så roligt att få träffa alla och att få vara vänner på riktigt för en gång skull.. under säsongen så hejjar man ju lite snabbt på varandra efter matcherna men då är det alltid nån som äe ledsen för den har förlorat. Nu ska vi få spela tillsammans, slita tillsammans, utvecklas tillsammans och ha sjukt roligt tillsammans :D Det kommer bli tufft och jag kan garantera att det kommer fällas tårar, blod komer rinna och mindre vackra ord kommer hoppa ur våra munnar - men det är det värt, för vi ska till Universiaden!

Nu på morgonen har det blivit rehab, städning, packning och nu står lunchen på spisen.. Jag har bakat lite chokladbollar också för om en timme kommer Anna H hit och fikar och pratar strunt en stund innan Lena & Co hämtar upp oss vid halv två för att åka vidare.. Solen skiner i Sollentuna idag men tyvärr är det lite kyligt :( Men jag ska inte klaga för jag är glaaaaaaaaaaad idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback