Älskar våra junisar!

Ett underbart rookietal bjöd dom på och man insåg att det hänt ganska mycket under säsongen som gått. Det var roliga verser, tralvänlig melodi och självklart inspirerad av Björn Gustavsson- vår stora idol ;) Ni som såg sången till Carina Berg vet melodin och ni andra får njuta av texten helt enkelt.. dock orkar jag bara skriva min vers och första refrängen, så håll till godo :D

När Andréa hoppar och ska slå
har blocket svårt att nå
hon har ett citat, som hon gärna drar
"Det här tar jag med mig i min ryggsäck"
det kommer hon ha nytta av i alla sina dar
tur hon ej är klaustrofob
för hon på fest gärna hänger i en garderob

Sollentuna, Sollentuna, Soentuna
är vårt lag

Sollentuna volley, vi är det bästa som ni har
så var snäla mot oss annars kanske vi drar
Vi är det snyggaste laget i elitserien
vi vill tacka våra sportchefer för den snygga outfiten
men vi tror att vi har ännu större potential
så gör slut med Puma och skaffa ett nytt avtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback