Aj, aj, aj

Idag vaknade man upp med en träningsvärk som inte är utav denna värd.. eller ja, det är nog både träningsvärk + att min kropp är något öm efter att ha ridit två hästar igår varav den ena på bana. Pricken var det som fick bekänna färg igår och han var stundtals riktigt fin! Dock var han stundtals bårkig och tjaffsade emot med huvudet i vädret samtidigt som den egna motorn hade stannat, haha.. Jag tror ju dock mer på Pricken som en hopphäst men han är tyvärr schizofren och tror stundtals det bor stora svarta monster i hindren. Men när han visar sin andra sida hoppar han kanonfint :)
Efter Pricken blev det en barbackatur på Freja och det var väl mer åka häst om jag ska vara ärlig. Hade med mig Malin ut och hon hade inte ridit sen midsommar förra året så hon var lite nervös men hon klarade av Alma galant och hon var riktigt nöjd med turen!

För att bygga på min träningsvärk gick jag såklart till gymet igår och körde ett pass där så jag får väl skylla mig själv. Men ska ju till sjukgymnasten på onsdag å då gäller det att vara i form och visa att man faktiskt lärt sig något på dom här två veckorna ;)

Snart ska jag ta bilen in till Rotorp å sen blir det lunch på stan.. skulle ju blivit en tur tll Tylösand men idag är det gåra moln över hela himmlen så jag tror helt klart vi ställer in strandplanerna!
Sen kanske Lena dyker upp i Halmstad i eftermiddag, det hade ju faktiskt varit riktigt mysigt om hon hade kommit idag :)

Nä, dax att sätta i linserna och hoppa ur pyjamasbyxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback