Pannkaksfrukost

Idag inleddes dagen med en pannkaksfrukost framför tv:n som lämpligt nog visade lite skidåkning. Jag drack en hallon/ananassmoothie också som verkligen gav en sommarkänsla, jag kan inte säga nog för många gånger hur mycket jag längtar till sommaren!! Men nu ska man leva i nuet och ta en dag i taget- en svår uppgift men jag ska fixa det.

Emily har precis åkt hem, hon har varit här och fikat på hallonmuffins och druckit vaniljlatte.... alltid lika mysigt att hänga med henne, och vi är verkligen ordentligt taggade inför imorgon iaf!
Nu är det tvätt, lunch/middag och dusch som ska hinnas med innan det blir glamourkväll hemma hos fröken Mild- oj vilken kväll vi ska ha =) Det bästa är at vi får skjuts hem också av ingen mindre än Emma B-L!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback