Universiaden!

Idag blev det officiellt att Sveriges BÅDA landslag skall få spela Universiaden i Belgrad!!! Det här känns som det kan bli en grym upplevelse så nu gäller det att träna hårt och visa upp sig från sin bästa sida i slutspelet så man blir uttagen till landslagstruppen för det här är en chans som man bara inte får missa!
Tänk att åka till Belgrad tillsammans med Joe, det skulle ju kunna vara det bästa på länge alltså,. att få höra hans kommentarer efter matcher och allt vad det innebär- som sagt, grymt kul!
Nu har jag insett att jag har inte tid för någon knäoperation så nu gäller det för mina knän att bita ihop och gilla läget för ingen läkare får sätta skalpellen i mina knän förrän tidigast den 13 juli ;)

                

Kommentarer
#3 säger:

Vilka är brudarna högst upp till vänster? ;)

2009-03-14 | 11:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback