SNÖ & SOL

Äntligen skiner solen men i morse fick jag en chock när jag drog upp persiennerna och såg all snö som hade lagt sig på marken.. som tyvärr är typ all borta nu och jag ser en möjlighet till att ha mina nya tygsneakers imorgon! Dessutom är det rastvakt som gäller imorgon och då tackar iaf inte jag nej till 15 min sol =)
Snart kommer barnen tillbaka från idrotten och sen ska det sjungas dinosång och börja förberedas inför föräldrafikan som ska gå av stapeln i eftermiddag mellan 15-16.30,.. vi har jättegulliga föräldrar men det tar ju ändå på krafterna att vara social och trevlig med allt och alla... kommer kanske inte ha så mycket positivt kvar till träningen sen, haha!

Jag ser verkligen fram emot den här helgen som väntar... först en dag på Bosön, sen Melodifestivalen med några ur laget och sen blir det match på söndag- en underbar helg med underbara människor helt enkelt! Det enda som inte är tipptopp är mina knän men det är bara att leva med det, försöka ändra inställning och slå smärtrekord på lördag(söndag som Karin föreslog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback