Smärtan är vår vän!

Denna härliga slogan namngav ganska mycket av det landslagsläger som vi hade i Falköping i augusti 2006 där även stenålderskost var ett ofta återkommande ord, hihi.. 
Att "smärtan är vår vän" har mina tjejer fått lära sig idag då vi har varit nere på golvet och tränat på att inte stå på raka ben och gnälla över att man inte hinner ta bollar som kommer.
Nu gnällde dom istället över att det gjorde ont men på golvet var dom och det var poängen, vissa mer rädda än andra. En tjej kastade sig bra handlöst rakt ut i luften och sen insåg hon i efterhand att det gjore rätt ont att landa men ändå gjorde hon samma sak igen, haha... Fick även glänsa lite med mina rullningar och fick kommentaren "Wow, Andréa du ser ut som Spiderman!", kanske ett nytt smeknamn, haha ;)
Nu ska jag egentligen plugga men orkar inte ta tag i det men om två timmar är det mellis och sen är det avresa mot sollentuna för min del så innan dess skall jag ha hunnit plugga lite grann i af!

Ikväll skall jag bara sitta hemma och ta det lugnt, laga god mat och titta på tv- såååå skönt det ska bli :)


Kommentarer
Matilda säger:

Den skulle ha kostat 800 kr men det var halva priset på den! :)

2009-03-28 | 16:10:42
Matilda säger:

När du har kommit hem? :) Bor inte du i sollentuna? :)

2009-03-28 | 16:24:58
Cissi säger:

haha, jag minns när vi skulle träna att göra pancake första gången.. jag bara hoppade rätt fram och gjorde magplask...på golvet. så jag antar att det kanske inte har släppt riktigt helt än det där med att slänga sig ordentligt..

2009-03-30 | 06:58:59
Bloggadress: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback