Mycket nödvändig resa!

Då sitter man ute på Bosön och dag ett är snart avklarad.. eller ja, när mina tjejer går och lägger sig vil säga men jag tror nog att arga "Tant Andréa" måste gå ut och skälla lite på dom om dom inte är tysta innan halv elva för annars kommer dom vara döda imorgon kl 8 när föreläsningen drar igång!
Bosön är verkligen ett toppenställe och jag måste säga att jag verkligen älskar att vara här ute.. det är god mat, bra räningsmöjligheter och så lugn miljö- längtar verkligen till landslagssamlingen som ska vara här- fast det stod ju att alla inte skulle kallas men man kan ju hoppas att man blir kallad :)

Imorgon är det frukost 7.30 men jag går nog upp vid sju så man är där kvart över, jag gillar ju att få lite mer tid på morgonen så jag kan äta min gröt och dricka mitt kaffe i lugn och ro.. sen är det föreläsning, träning, lunch och plugg innan jag åker med Lasse in mot stan för att sen åka vidare mot Sollentuna. Kommer bli en bra dag imorgon!

Dom deppiga stunderna blir allt färre och färre och dom roliga stunderna blir längre och längre.... jag kanske överlever det här trots allt!



Kommentarer
Erika säger:

Gillar om det du skrev! Mysigt att se lite prima grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-29 | 16:29:16
Bloggadress: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback