Fullt upp

En vecka full med lediga kvällar borde ju innebära hur mycket tid som helst men nähä, då är man ju inte sen med att boka upp sig på en massa annat så det är fullt upp- men bara en massa roliga saker förstås :)

Tisdag: Dagen börjar 8.45 hos Karin med 1½ mental träning, förhoppningsvis kan hon hjäpa mig att släppa säsongens trista slut och gå vidare.. sen åker jag vidare mot skolan för at läsa en bok som vi ska gå igenom på torsdag. Lunch innan kemin och sen seminarie till 16.00.. Blir 526:an till hallen för gym inna jag pker vidare till Töjnan där jag ska äta middag med Johanna och sen ha en myskväll med henne.. Har bestämt mig att sova kvar hos Johanna sen, jag ska ändå till skolan tidigt på onsdag så då känns det bara onödigt att åka hem!

Orkar inte riktigt skriva om resten av dagarna idag, får bli en annan dag men något som känns underbart bra är att det bara är 48 timmar kvar till Lena ska få en stooooor kram av mig :)

Kommentarer
Magnus säger:

En liten ljusglimt är ju i alla fall landslagsplatsen, så grattis till den! Även om jag förstår om du förstås hellre skulle ha en finalplats just nu...

2009-03-31 | 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback