Fredag den 13e






Blev ni rädda nu? Ingen fara!

Idag var det ju fredagen men än så länge har ingenting hemskt hänt, men dan är ju inte slut ännu... dock drömde jag i natt att jag bröt handen, ni anar inte hur glad jag blev när jag vaknade upp och inte hade gips på högerarmen- vilken mardröm det där var!
Träningen idag innehöll mycket taktik, det känns som vi kan Elverket utan och innan och nu börjar även "trashtalking" att förekoma så vi ska nog vara väl förberedda på alla plan inför söndagens drabbning!

Nu steker jag pannkakor för jag är verkligen inte trött så då känns det onödigt att gå och lägga sig redan, det är ju ändå fredagkväll liksom!

Kommentarer
Anonym säger:

Pannkakor äger!

2009-03-13 | 23:02:21
Falk säger:

Vad tänkte du på när du flätade håret morse egentligen?! Måste ju börja värma upp..

2009-03-14 | 00:04:03
Andréa säger:

Haha, "alltså din rumpa ser verkligen stor ut i dom där tightsen".. vi kommer äga på söndag Falk!

2009-03-14 | 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback