En ny arbetsvecka!

Då har vi inlett en ny arbetsvecka på praktiken och mina små barn kommer snart tillbaka från morgonens idrottslektion och sen är det bara att köra på i ett rasande tempo fram till klockan 14.00 då det serveras mellis :)

Helgen har varit kalasbra och resan till Norsjö var mer än bra.. tror nog jag kan utnämna den till den bästa resan upp dit- någonsin... vi har ju faktiskt hunnit med hela fyra stycken resor dit ;) Varje gång blir jag lika överraskad och glad över hur trevliga alla är mot oss.. dom fixar och ordnar och gör så att vår vistelse där uppe blir så bra som möjligt, alla elitserieföreningar har helt klart något att lära av den föreningen!
Igår var det shopping på Stinsen som gällde och återigen fyndade jag.. denna gången blev dett par tygsneakers för 99 kr, hittade på herravdelningen men med blommönster, kan det bli bättre? Sen var det middag från Fresta, herrmatch och en låååång promenad i kylan hem till Falk & Berg i Töjnan.. där blev det komedi och skratt fram till strax efter nio då jag åkte hemåt!

Ikväll är det både träningen och mentalträning så ikväll kommer man inte hem förrän vid nio.. men vad gör väl det när Karin kommer ut till oss och vi får göra massa roliga saker tillsammans :) För i helgen hade vi sjukt roligt tillsammans och tar vi bara med oss det in på plan kan det bli succé- det finns helt klart potenial i det här laget, både volleybollmässigt men även hur man bäst firar ett SM-guld för fira och sjunga det kan vi, hahaha!

Imorgon kommer min datorn hem igen- lycka!

Kommentarer
Bigmac säger:

Hej snygging! Ja hoppas att du kommer å kollar på onsdag, då får ni fint besök i den kungliga huvudstaden(ok lite utanför men ändå). Ett stort följe zigenare kommer på besök å ska roa er med både sång och dans, och en och annan serve å spike!! =)

2009-03-03 | 20:56:47
Bigmac säger:

Hej snygging! Ja hoppas att du kommer å kollar på onsdag, då får ni fint besök i den kungliga huvudstaden(ok lite utanför men ändå). Ett stort följe zigenare kommer på besök å ska roa er med både sång och dans, och en och annan serve å spike!! =)

2009-03-03 | 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback