Bosön igen!

I eftermiddag åker jag ut til Bosön för en mini-weekend med mina tjejer. Kände väl egentligen inte för att följa med men sen insåg jag at det kanske var det jag behövde, åka bort lite och umgås med tjejer som tycker man är asbra och är imponerad över det man kan och gör på volleybollplanen. Kanske till och med ska vara med och köra några övningar med dom så att jag får röra på mig också.
Blir iaf 24 timmar på Bosön och hoppas att maten där kan få mig att vilja äta igen.. för att bara äta soppa börjar jag tröttna på, har ju inte ätit en stor måltid mat sen i söndags och det var ett tag sen, så nu vill jag gärna få aptiten tillbaka... Fast nu när man inte tränar eller har nått att spela för spelar det ju typ ingen roll om man äter eller inte, man behöver ändå inte ha ork för någonting...

Jag längtar så til nästa fredag när jag får sätta mig på planet hem till västkusten och bara bli ompysslad och krama alla som jag tycker så mycket om!
Men jag har några "höjdpunkter" innan dess och det är att på söndag kommer mamma till storstan så jag ska hinna med en snabb fika med henne.. Nästa höjdpunkt är på onsdag när jag skall få krama min underbara vän Lena och alla andra mysiga tjejer i Engelholm.... längtar, läntar, längtar!

Dom säger ju att efter regn kommer solsken - hoppas inte detta är ett undantag för i såfall går jag under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback