Stackars studenterna!

Stackars, stackars studenterna i Halmstad.. Idag öser regnet ner utanför rutan och speciellt varmt är det inte heller. Tycker riktigt synd om tjejerna i sina korta vita klänningar och sandaler, brr säger jag bara! annat var det när vi tog studenten för 3 år sedan och det var sol och värme hela långa dagen, vilken dag det var! men oj, redan tre år sedan, tiden går bra fort ibland :S

Förmiddagen har tillbringats med att slänga de sista post-it lapparna inför resan och nu är det inte en lapp kvar :D Eller jo det är det nog men ingen så där jättejobbig iaf!
Var vid jannes grav idag också å satte dit en liten fin aprikosfärgad blomma som lyste upp lite i regnet. Jag stod under mitt paraply och tänkte att livet är orättvist men att han nu får vara med mig på min långa landslagsresa, han kommer finnas med där och vaka över mig och stötta mig - det vet jag!

Nu är dags för en tur till stan där det blir lunch med mor och far + besök i två affärer, ska inte ta så lång tid då jag måste hinna packa i eftermiddag! Men vi ska slänga en snabb blick på studentkortegen också, kallt och blött är bara förnamnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback